DEŇ MATIEK

04.04.2013 19:20

1. Štebotali sýkorienky za rána,

    že sa chystá, že sa chystá oslava.

    Sviatok majú mamy veliký,

    máme pre ne kvety, veršíky.

 

2. Sme iba malé detičky, slabé sú naše ručičky.

    Kde pre nich dárky dáke vziať,čo pekné im k sviatku dať?

    O tom, že ich radi máme, pesničku im zaspievame.

    I básničku pridáme, iných darov nemáme.

 

3. Keď sa stratia záveje,

    keď sa slnko zasmeje,

    keď prvý kvet nájdete,

    ten najkrajší na svete,

    svojej mamine ho zaneste.

 

4. Maľujem srdce, maľujem, komu to srdce darujem?

    Tomu srdce dám, koho ja rád mám.

    Ptrí to srdce maličké, mojej milej mamičke.

 

5. Neviem písať čáry - máry,

    mame kreslím krúžky, čiary.

    Prečíta si z toho,

    v mojom srdci mnoho.

 

6. Mám mamička, mám ťa rád,

    vieš sa so  mnou hrať.

    Si môj poklad, viem to viem,

    za všetko ti ďakujem.

 

7. Mamka moja, mamka zlatá,

    kto ti tvoju prácu zráta?

    Varíš nám, perieš nám,

    srdiečko ti za to dám.

 

8. Či vieš mama, koho ja mám rada?

    Koho objať sa mi žiada?

    Komu kvietok posielam?

    Kohože to rada mám?

    Nuž len teba jedinú,

    milovanú maminu.

 

9. Dnes majú sviatok naše mamy,

    poslali sme im telegramy.

    Adresa aká? Dobrá známa,

    tam, kde býva moja mama.

 

10. Ahoj mami, to ja sám,

     posielam ti telegram,

     v telegrame láska samá,

     k tebe, moja milá mama.

 

11. Ja tiež posielam svojej mame

     vinšovanie v telegrame.

     Moja drahá mamička, ty môj sladký sníček,

     bozkáva ťa synček.